Tuesday 25 March 2014

The Amsterdam Dungeon !!! Zeer Professionele Horror attractie !!!

(Spookhuizen bestaan)


Amsterdam 25 maart 2014,


Dit is precies zo'n attractie, waarvan je wel van gehoord hebt, maar misschien niet bij je opkomt om te doen. Maar ik kan jullie deze ook weer aanraden.


The Amsterdam Dungeon, een heuse grote spookhuis in hartje Amsterdam (Rokin, naast Maison Bonneterie). Ik was er in januari. Tickets had ik gewonnen via vakantieveiling.nl. Ik had ze voor EUR 25,00 . Hiermee kon ik met vier man naar binnen.

(Hekserij)


Als je wilt zien, wat echt professioneel acteren is, dan moet je The Dungeon bezoeken. Ik raak niet uitgesproken over de acteertalenten van de acteurs en actrices.  Huiveringwekkend goed, Chapeau !!! Bij een enkele ging ik zelf denken, dat hij echt undercover een moordenaar was geweest.


(Ingang The Dungeon -Rokin)


The Amsterdam Dungeon neemt je terug in de tijd toen in Amsterdam de pest en scheurbuik heersten en de straffen voor misdadigers en heksen vreselijk waren. Tegelijkertijd werd je via kamers met de groep doorgeleid naar andere zalen. Elk ruimte was prachtig eng gedecoreerd in de tijd van de Gouden Eeuw.


Met name een zaal was voortreffelijk, een salon met alleen maar spiegels, gevormd in een doolhof. Als je de andere mensen kwijt was, dan was je de pineut. Je waande je in een horrorfilm. Echt claustrofobisch eng.


Ik zeg , The Amsterdam Dungeon , doen , doen  !!!!


Amsterdam Rokin
tram 4,9,14,16,24
website: The Amsterdam Dungeon

Groeten Givani



No comments: