Monday 15 September 2008

Sony Ericsson W890i - My Phone Gadget !!!


Ik heb mijn Sony Ericsson W890i al sinds juli 2008 en ik kan je zeggen ik geniet er dagelijks van. Het belangrijkste voor mij bij mijn keuze was, hij moest klein zijn, dus geen koelkast Nokia N-Series of Sony Camerafoons of HTC-Blokjes met touchscreen. Nee gewoon klein maar fijn. Met alle gemakken en een goede walkman.

Ik weet dat er nu nog zeer mooie mobieltjes uitkomen. Allemaal met Internet, WiFi, Touchscreen, Widgets etc..

En ik kan je zeggen dit wil ik ook, maar het liefst volgend jaar. Waarom? Omdat die alleskunners-mobieltjes dit jaar "irritant groot" zijn. Yakkidarrie, gatver.

Ik heb geen grote toetsenbord eraan vast nodig. In plaats van die achterlijke toetsenbord gebruik ik T-9 SMS opmaak.

Ik denk dat heel wat mensen niet zonder een mobieltje kunnen. It is your piece of personal communication!!! Laatst vergat ik mijn mobieltje thuis (Viƫnna's verjaardag). Ik leek wel verlamd, kon geen concrete afspraken met tijd en plaats maken. Heel Vervelend. Ik kan er niet meer zonder !!

Ik ben echt dol op mijn S.E. (SonyEricsson) W890i

Waarom?

Samengevat: Hij is lekker dun, snel door menu navigeren, bluetooth, walkman, videospeler, 3.2 megapixel camera, handige calculator, FM -Radio, wekker met MP3 of radio, snelle internet, overzichtelijke kalender, Mp3 beltonen, pimpbare thema's, uitbreidbare geheugenkaart en games.


Als ik me verveel op het station dan is dit mobieltje de ideale gadget. Ik haat het om krantjes als Spits te lezen in de ochtend. Je wordt spontaan depressief als je alle negatieve dingen leest zo vroeg. Je kan je dag echter beter beginnen door naar Mp3 of radio te luisteren op je cellulair.

"Carpe Diem houdt voor mij ook in dat je de juiste hebbedingetjes heb, waarmee je spontaan je dag goed kan kleuren, daarom voor mij dit jaar de SonyEricsson W890i."


Arrivederci Givani

No comments: