Monday 10 November 2008

Kerstboom Plaatsing 9 november 2008- Christmas countdown

(sprinkling babyblue LED lights in a white chistmas tree , Gio's kerstboom van 2008)


maandag 10 november 2008,


Ik hou van de kerst. Ik hou er heel erg van. Carpe Diem houdt in dat je elke dag alles uit het leven probeert te halen. Zo heb ik afgelopen weekend mijn kerstboom geplaatst. Ik wou er dit jaar vroeg bij zijn, om zodoende echt met een lekker gevoel naar de kerst toe te leven.

Evenals dit jaar helpen mijn moeder en mijn zus Somaira traditioneel bij het plaatsen van de kerstboom. Elk jaar leef ik er naar toe, omdat we als familie bijeen zijn en met elkaar in vijf uurtjes het huis kerstgereed maken.

Elk jaar heb ik een andere kleurtint in mijn kerstboom. Dit jaar heb ik gekozen voor babyblauw, zilver in een witte kunstkerstboom van 2.10 met blauwe LED lichtjes. Mijn kerstsuppliers dit jaar waren : Leenbakker, Praxis, V&D, Blokker, HEMA, Wibra en IKEA. Inspiratie heb ik opgedaan bij Bijenkorf en de kerstmarkt van Praxis, zodoende heb ik voor volgend jaar (kerst 2009) weer leuke ideetjes in mijn hoofd.

Het huis is nu kerstgereed en met de korte dagen (buiten wordt het snel donker), kom je lekker in de kerststemming. Alleen nog een paar kleine puntjes op de 'I' zetten and than let's have a NICE X-mas 2008 !!!!

Carpe Diem Tip van deze week : Probeer met een gezellige groep elk jaar de kerstboom samen op te tuigen !!!

Ciao Givani

No comments: