Tuesday 6 January 2009

2008 Revisited - A Tribute to the Blasts from The Past


Amsterdam, 6 januari 2009

We zitten inmiddels al een paar dagen in 2009. Het is vandaag 6 januari Driekoningen, op deze feestdag wordt de kerstperiode afgesloten.

De afgelopen dagen heb ik toch even zitten mijmeren wat 2008 zo leuk maakte.

Mijn doel is "to unite my dream every single day". De volgende activiteiten gaven mij toch een gelukkig gevoel in 2008


The 2008 highlights:


* Kerstlogee bij mij thuis, kerstavond; Somaira, Merelva en mijn moeder, die Mens Erger Je Niet acties vergeet ik ook nooit meer.

* Sensation White; Samen met Nancy, Sandra, Serena en Sheila, echt te gek. Het feest der feesten!!!

* Gay Parade 2008; Langs de Amstel samen met Somaira, gezellig druk, leek wel Koninginnedag.

* Rotterdam Zomer Carnaval 2008; Samen met Miss H. , echt een Color Fest !!!

* het Nationale Ballet - Coppelia; samen met mijn moeder in de Stopera (februari 2008), wat een genot was dat. Toch een andere vibe.

* Bounce Comedy Night; twee keer samen met Somaira en Merelva, haha beide keren werden we gepakt door die Amerikaanse presentator.

* Ontmoeting Michaƫlla Krajicek; Ik kijk tegen niemand op, maar toen ik deze knappe meid op Schiphol tegenkwam kon mijn dag niet meer stuk.

* Reminisce bootfeest; in Oktober toen samen met Joey, Nancy en Sandra was erg gezellig !!!

* Nederlands elftal op E.K.; dit vergeet je ook nooit meer, vooral de wedstrijden tegen Italie en Frankrijk.

* De Olympische Spelen in Beijing; in geen tijden zoveel keer naar TV gekeken, Usain Bolt en Michael Phelps the heroes.

* BellaVista Club, Cabo feest; wat een heet avondje in Rotterdam, zie mijn blog bij dec 2008.

* Dam tot Damloop; 16,1 km hardlopen tussen A'dam en Z'dam , was gewoon een sportieve feest.

* En natuurlijk de onbetwiste hoogtepunt van 2008 mijn twee weken in Hong Kong, oktober 2008, ik was echt in extase !!!!


Met godswil zal ik van 2009 ook een spetterende feest van maken !!!!
Blijf mijn blog volgen voor dat bon..bon..vie, give you the good life !!!


Cheerio Givani

No comments: