Monday 9 February 2009

Douchen - Sense of Feeling !!!


Lekker lang wegdwalen, bezinnen op je dag, puntjes op de "i" in je gedachten, aandacht besteden aan je lichaam in een aangename setting, dat is voor mij douchen.


Amsterdam 9 februari 2009,

Carpe Diem betekent in het latijn Pluk de Dag !!!
Als ik op sta, gaat er voor mij niets boven een lekkere douche.

Gemiddeld douch ik 3 keer in 48 uur (twee dagen).
En dan heb ik het niet over een 5 minuten, maar minstens 25 minuten.

Douchen geeft een plezierige "Sense of Feeling" !!!
Het lijkt wel therapie. Het is bij mij zelfs zo dat als ik me niet lekker voel ik spontaan even ga douchen.

Douchen creërt dus een "goed gevoel" voor mij.

Hierbij nog twee tips om het douchen te veraangenamen:

Tip 1: Gebruik op je washandje essentiële oliën, bijvoorbeeld lavendel.Van de geur wordt je al vrolijk.

Tip 2: Smeer jezelf na afloop in een lekkere langzame tempo in met Zwitsal Babyolie of een andere crème.



Enjoy And Take A Bath !!!

Givani

No comments: