Monday 23 February 2009

Flavor your Morning !!! - Pickwick Essence !!!

Givani's Tea Box


Amsterdam 23 februari 2009,

Helaas, helaas ben ik er niet aan toegekomen een theeceremonie mee te maken in Hong Kong. Ik was overweldigd door de andere dingen die ik daar had te doen.

Maar ik kan jullie vertellen ik ben een echte theeliefhebber, ik drink bijna nooit koffie, behalve Wiener Melange en ice-coffee. Mijn favoriete thee zijn de smaakjes van Pickwick.

Lekkerste thee voor mij op dit moment vind ik de Mango en Kaneel. Carpe Diem houdt volgens mij in dat je je zintuigen goed gebruikt. Hierdoor zal je alles bewuster ervaren.

Ideale situatie:

Het is lente in Mei. Ik ben een dagje vrij. Lekker uitgeslapen. Tijd voor een brunch op balkon. Uitgebreid met thee naar keuze, lekker genietend van de natuur vanuit mijn strandstoel onder mijn parasol, want de zon schijnt vol op mijn balkon tot 13:00 uur. En bij elke warme theesipje proef je de aangename vrolijke smaak. En dan ben je "Gelukkig". Lekker peinzend over wat je de dag gaat doen, sip je lekker door aan je smaakthee.



Wel jammer dat Pickwick is gestopt met Vanille Thee, want deze vond ik het lekkerst.


Carpe Diem tip van de week : "Flavor your Morning" met de juiste smaakthee.

Zie : http://www.pickwicktea.com/nl



Experience your Pickwick Essence

Cheers Givani

No comments: