Tuesday 5 January 2010

Escaping The Friendzone - Flirttip

"Once your Partner sees you as a friend , you will always be a friend"



Amsterdam 5 januari 2010,



Net een leuke kerstperiode achter de rug.
Toch nu wel de tijd om goede voornemens te handhaven.


Ik wil dit jaar beginnen met een flirttip, omdat iedereen oh zo belachelijk koud en oppervlakkig is in de omgang, zeker een winterkwaal.


Kennen jullie dat gevoel als je tegen je partner praat en denkt "Hey dit wordt zeker niet romantisch". Ik maak die fout heel vaak, vandaar deze tip van mij voor jullie.


Het lijkt simpel, maar blijft moeilijk.


>"Denk aan de sensuele/sexuele spanning in je ontmoeting, te alle tijden."



Voor mij moeilijk, omdat ik als man zijnde te snel oplossingsgericht en te zakelijk denk. Ik geef het toe. In plaats hiervan zou ik in conversaties beter de spanning kunnen ophouden.


Vraag me niet hoe, maar als jullie tips hebben, hoor ik het graag.


Ik kan jullie alleen als concrete tip het volgende meegeven, denk niet: "deze meid is om mee verkering te nemen" tegenover "deze meid is om vrienden mee te blijven", maar beter is het volgende: ik voel "sexuele spanning" tegenover "geen sexuele spanning".


Ik geef toe allemaal vaag, maar dit zit in mijn hoofd en zou toch toch mijn Carpe Diem kunnen vergroten. En dit kan ook werken als je getrouwd bent of verkering hebt en de "spark" in je relatie ervan af is.



Ciao Don Givani

No comments: