Tuesday 29 December 2009

Gourmetten - "Het Andere BBQ"

(Gourmetset ready for Christmas Dinner op 25 december 2009)



Amsterdam 29 december 2009,


Na vandaag nog twee dagen en dan gaan we een nieuw decennium in.
Bij deze wens ik jullie allemaal een fijne jaarwisseling!!!


Op mijn blog kom ik elke week met leuke ideeën, waardoor je het leven wat aangenamer zou kunnen maken. De afgelopen weken heb ik met vrienden en alsmede met kerst bij mijn familie veelvuldig gegourmet.

Dit is zo leuk. Net als BBQ, maar dan leuker, omdat je binnenshuis dicht op mekaars lip zit en goed kan chitchatten, terwijl er vlees wordt gegourmet.

Belangrijk als je dit doet is dat je ook een goede gourmetset hebt. Natuurlijk moet het vlees goed gaar gebraden worden.

Naast vlees kan er ook groente in de pannetjes. Te denken valt aan paprika, gourgette, champignons, etc...

Om je maag nog lekker te vullen, kan er daarnaast nog Salades en/of Stokbrood met Kruidenboter geserveerd worden.

Ik kan jullie wel zeggen, dit is Carpe Diem! Omdat je sterk bewust wordt van het feit, dat je weet dat het gezellig en leuk is om te doen. Laat je negatieve gedachten los en braden maar.


See You Next Year !!!

Ciao Givani