Tuesday 22 June 2010

Nederland Japan 1-0 !!! WK 2010 Zuid Afrika

(Heitinga(3) en de juichende Sneijder(10) na de 1-0)


Amsterdam 22 juni 2010,


Nederland - Japan = 1-0


Dit was zeker niet mooi. Dit was zelfs zeer matig. Met dit voetbal worden we zeker geen Wereldkampioen. Dankzij een grove keepersfout van de Japanners scoorde Oranje de 1-0.


Ik vond het persoonlijk een zeer slechte wedstrijd. Het was na die goal van Oranje zeer beroerd spel van Nederland. Ik kan me ook niet voorstellen dat de spelers echt tevreden waren na afloop. Japan had zeker de 1-1 kunnen en moeten scoren.


Al mel al moeten we blij zijn, want het is op het WK moeilijk voetballen. Kleine tegenstanders bijten zich stuk op de grote voetballanden. Kijk maar wat er allemaal gebeurd is met Spanje, Engeland, Italiƫ, Duitsland en Frankrijk.


Bij dat laatste land is het zo erg dat sterspeler "Anelka" naar huis gestuurd is. Toch hoop ik nog een stunt van "Les Blues" vanavond.


Voor Oranje denk ik dat als "Robben" mee gaat doen, Nederland sterker zal spelen. In ieder geval is de achtste finale tegen Italiƫ of Slowakije waarschijnlijk.


Ciao Givani

No comments: