Monday 5 July 2010

Sensation White !!! 3 juli 2010 ArenA, Celebrate Life !!!

(Our Crew before entering de White Arena, 3 juli 2010)


Amsterdam 5 juli 2010,


Wat een feest !!!!!!!!
Dit is het feest van het jaar !!!!


Ik hou van mijn R&B, hiphop, Soca, Reggaeton, maar af en toe is het House muziek waar alles omdraait !!!


Het draait om de sfeer. Die was giga positivo !!! Geen gedonder, maar gewoon iedereen gaat z'n gang en je helemaal suf dansen, totdat je denkt "hey wordt tijd voor een pacemaker" , haha !!!!


Ik heb echt werkelijk genoten. Twee dj's zal ik deze dag nooit vergeten : Mr. White en DJ Chucky. Zij draaiden super, ik moest wel housen op hun beat.


Ieder jaar hebben ze een ander decor. Dit jaar hadden ze in het midden een supergrote piramyde, die je kon beklimmen. En "on top" (van die piramyde) zag je de DJ in draaiende cirkel optreden.


Ik kan jullie verhalen blijven vertellen, maar ik geef jullie enkele steekwoorden: Lasersshow, duizenden mensen, WC's overvol, overal drinken te koop, veel Europeanen uit alle landen, house met een bassbeat, prachtige decor, vrolijke vibe !!!!


Tot slot : Ik heb genoten, genoten, genoten, genoten, GENOTEN !!!!!!!!!!


Ciao I'm outta here !!!!!

No comments: