Monday 26 July 2010

Charity Funding: " No Kidding "



Amsterdam 26 juli 2010,


Afgelopen weekend ben ik begonnen met geld inzamelen voor een goed doel.


Voor de komende Dam tot Damloop heeft de organisatie "No Kidding" een plekje voor mij ingeruimd om voor hen te lopen. Als tegenprestatie zal ik 100,00 EUR inzamelen en sponsoren aan "No Kidding".


Al mijn familie en vrienden zal ik de komende tijd benaderen om te doneren. Het is een leuke gedachtegang, een altruïstische 'state of mind'. Iets terugdoen voor de maatschappij. Daarom zeker aandacht voor dit onderwerp in mijn Carpe Diem blog.


"No Kidding" is een organisatie die zich sterk maakt tegen kindermishandeling. Ze hanteert een netwerksysteem, waarbij de focus ligt, om middels campagnevoering mensen bewust te laten maken wat kinderen ervaren, als zij te maken hebben met pijn en beschadiging door mishandeling.


Op mijn weblog, linksboven, kan je zien hoeveel geld ik al ingezameld heb: www.dongivani.blogspot.com


Ik heb hier enkele feiten en cijfers van de website van "No Kidding" :


• in ons land sterft iedere week een kind aan mishandeling.
• in Nederland worden ieder jaar 350.000 kinderen mishandeld: 3 kinderen per klas.
• in ons land doet ieder half uur een scholier een poging tot zelfdoding
• per jaar zijn meer dan 100.000 kinderen getuige van huiselijk geweld. Kinderen die getuige zijn van geweld lopen ernstige psychische schade op.




"No Kidding" weblinks en gatherings:

Homepage

Twitter

Hyves

Youtube

Facebook



Groeten Givani

No comments: