Monday 13 September 2010

Couleurs Stropdas, werken met je Persoonlijke Tint !!!

(Collezione di Givani)



Amsterdam 13 september 2010,


Je wilt alles uit het leven halen !!!


Ik hou ervan te werken met fleurige stropdassen. Deze kleuren mijn "mood". Het is voor mij een must, dat ik lekker in mijn vel steek als ik werk.


Mocht je werken met een stropdas, probeer eens de saaie kleuren (grijs, taupe, bruin) te ontwijken.


Kleedt je ook met een doel:

Als je bijvoorbeeld in een vergadering niet wilt opvallen, draag dan neutrale, getemperde kleuren.

Sta je in het middelpunt of moet je een presentatie houden, ga dan voor de felle kleuren.


Natuurlijk is het ook belangrijk om te kijken wat de omgeving en andere collega's dragen. Probeer enigszins daarvan af te wijken en je eigen stijl te ontwikkelen.


Het vereist wel fingerspitzengefühl. Maar je doet het voor je eigen gemoedsstemming.


Carpe Diemtip:

Als je moet werken met een stropdas, dan is de kleur ervan een van de weinige elementen die je zelf naar stijl kan invullen. Vergeet dat niet !!!


Groeten Givani

No comments: