Monday 25 October 2010

Een Zieke Week, Hoe ik het overleefde !!!

(Vicks Blue, onmisbaar bij verkoudheid)



Amsterdam 25 oktober 2010,


Afgelopen week had ik een griep/koorts opgelopen.
En wat kan dit erbij inhakken. Echt ongelooflijk !!!


Je bent uitgeschakeld en je wilt toch wat leuke dingen doen. Nee, je kan geen leuke dingen doen !!! Ik had drie afspraken/bezigheden moeten afzeggen.


En verder de hele week niet kunnen werken. Vermoedelijk ben ik ernstig kou gevat bij de Halve Marathon van vorige week. En daarna heb ik een voedselvergiftiging opgelopen.


Waar kreeg ik allemaal last van : Spierpijn, dichte oren, loopneus, onregelmatige stoelgang, hoofpijn, duizeligheid, gal overgeven ('s nachts braken) en zware keelpijn.


Wat waren de middelen die ik gebruikte: vitaminepilletjes, Ibuprofen 400mg, Vicks Vaporub, Vicks Keelpastilles, Bisolvon en veel groete, fruit en jus d'orange gedronken.


Ben nu aan het uitzieken, maar heb de draad inmiddels alweer rustig opgepakt.


Groeten Givani !!!!

No comments: