Monday 18 October 2010

Halve Marathon Amsterdam : 1 uur 42 min 38 sec.

(Cyaan-Blauw na afloop in Sporthallen Zuid)



Amsterdam 18 oktober 2010,


Gisteren deed ik mee aan de halve marathon van Amsterdam.
De dag ervoor had ik nog een afscheidsetentje van collega/vriend en kwam laat thuis. Jason, veel succes daar in Australiƫ !!!!


En ik was verkouden, keelpijn, druk op oren, stemklank anders en loopneus. Maar ik had geen griep of koorts, dus ik besloot mee te doen.


Achteraf merkte ik dat ik het de laatste 5 kilometers verschrikkelijk zwaar had. Ik stond geparkeerd. Ik finishte 1 uur 42 min 38 sec.. Dat was ongeveer twee en een half minuut langzamer als vorig jaar.


Amsterdam Halve Marathon blijft een leuk topevenement. Mijn moeder stond nog langs de kant mij aan te juichen toen ik passeerde. Altijd leuk !!! En ook de binnenkomst in Olympische Stadion is prachtig. Het lijkt wel alsof je meedoet aan de Olympische Spelen.



Uitslag Amsterdam Halve Marathon 2010
Startnummer 21975
Naam Giovanni Monsanto
5 km 21:49
10 km 45:10 (23:21)
15 km 1:09:49 (24:39)
Finish tijd 1:42:38
Snelheid 12,334 km/uur


Nou Amsterdam , tot volgend jaar !!!

Ciao Givani

No comments: