Monday 16 May 2011

Ajax, The Day After !!!

(Kampioenen olé olé, kampioenen olé olé, kampioenen olé olé)



Amsterdam 16 Mei 2011,


Wat een dramatiek, dat was me een dag gisteren.
Ik was vandaag op het werk supervrolijk.
Continu een Ajax Yell (schreeuw).


Maar hoe anders zou het zijn, als het Ajax niet was gelukt.


Ik was gisteren zo gestresst, ongelovelijk, op de radio wordt alles nog dramatischer. Ik kon niet meer luisteren. Somaira, mijn zus pingde mij de tussenstanden.


Nancy, mijn andere zus was op bezoek en gaf ook de tussenstand door. En toen die derde goal viel, mijn woonwijk ontplofte, geschreeuw op straat.


Als je radio luisterde was het zelfs na de 3-1 niet veilig voor Ajax, want Twente zou volgens de verslaggevers met 10 spitsen nog vol op de aanval gaan.


Maar bij het eindsignaal, Yes !!! Vreugde in extremis !!! Het is ons gelukt. Het ongelovelijke, een "come-back-from-behind" - kampioenschap !!!


Zelfs de bestuurders van Ajax waren zeer emotioneel. De Hele Stad barstte uit zijn voegen. Museumplein vol met 80.000 supporters !!!


En AT-5, de Amsterdamse tv-zender werd gewoon het Ajax-kanaal !!! Na Zeven Jaar droogte toch weer kampioen !!


Ik kan alleen maar zeggen, Ajax, versterk je goed voor volgend seizoen, want we willen zeker niet meer zeven jaar wachten. Winnen went nooit !!!!


Zie ook, klik hier : Ajax is Art , van 1 maart 2011


groeten Givani

No comments: