Tuesday 1 March 2011

Ajax is Art !!!

(uitshirts "Ajax" sinds 2003)


Amsterdam 1 maart 2011,


Heel jammer dat we afgelopen weekend niet van PSV hebben gewonnen. Maar alles is nog open, we kunnen nog voor de schaal gaan.


Als je in Amsterdam-Oost geboren bent, dan kan je maar voor één club zijn. Ik support Ajax altijd al. De laatste jaren gaat het wel wat minder, but I don't care, Ajax zit in mijn hart! Sinds 2003 spaar ik alle uitshirts. Dit is zo'n vermakelijke hobby. Kijk naar de foto boven, zien ze er niet cool uit!!


Sommige heb ik nog nooit gedragen, hebben nog labels eraan. Maar dit is zo leuk, elk jaar een nieuwe uitmonstering. Het wordt elk jaar wel een dure hobby. Adidas durft de prijzen elke jaar op te schroeven. Maar ik heb het voor over.


Zo nu op naar de laatste negen wedstrijden, de beker (tegen RKC) en de Europa League (tegen Spartak Moskou).


Ciao Givani