Monday 14 March 2011

Samsung Netbook !!! Mijn reiscompagnon !!!

(Gio & The Netbook)


(IenieMienie)


Amsterdam 14 maart 2011,


Zo nu en dan een lifestyle-produkt op mijn blog.
Ik hield in Suriname dagelijks een blog bij. Omdat ik geen zin had in internetcafe's, kocht ik vantevoren gewoon een simpele Samsung Netbook.


Voor mij geen Ipads of Tablets (nog niet). Nee gewoon een ouderwetse Mini-Laptop. En deze was superhandig. Ook al had ik in Suriname een zeeeeer traaaaaage "Uniqa" internetverbinding. Toch was ik blij met deze kleine "Schat".


En ik kan jullie deze echt aanraden.
Het gaat om de "Samsung N210 Plus" ( ± 300 EUR )


Voordelen en Eigenschappen :

* Lekker klein (10 inch)
* Bluetooth
* Drie USB sloten
* Ingebouwde camera
* Handig om mee te nemen, ideale reispartner
* Batterij-accu gaat op zuinige stand 10 uurtjes mee
* Snel draadloos verbinding met mijn Samsung Galaxy Mobiel
* Sociaal Netwerken gaat super, Facebook, Skypen, Yahoo, MSN...
* Snel uit en aan (3 seconden), gewoon scherm dichtklappen
* Windows 7 Starter
* Opslag 250 GB

Deze Netbook is so cool, dat ik hem zelfs vaker gebruik als mijn normale computer.

Ciao Givani

No comments: