Monday 28 March 2011

"Suriname" In de Bioscoop !!! Yes !!!

(Filmposter)



(Rodney Cheuk-A-Lam en Marlous Dirks)




Amsterdam 28 Maart 2011,



Hij draait in Pathé ArenA sinds donderdag, yes !!!



We schrijven 20 januari 2011, Hermitage Mall, Paramaribo. Ik maak me op voor een bezoek aan TBL Cinemas voor de film "Suriname". Wat een toffe film, ik werd geconfronteerd met de undercover handel en wandel van goudzoekers.



En deze film is een hele goeie !!! Vooral voor alle Suriname-vakantiegangers zal het een feest van herkenning zijn. Maar moet eerlijk zijn dit is een echte thriller. Het brengt de intriges van vriendjespolitiek, drugs en relaties goed naar voren. Ik was zeer verrast. En het einde deinst nog steeds door in mijn gedachte.



Ik ga hem zeker nog een keer kijken. Echt heel goed hoe Rodney Cheuk-A-Lam (tevens de hoofdrolspeler) het heel script in elkaar heeft gezet. En natuurlijk echt cool om Jerry MacIntosh te zien acteren. Een ex-Schiphol medewerker. Ik kwam hem nog tegen in Suriname en ik had hem belooft om zijn ex-collega's te melden over de release op 24 maart.



Hopelijk slaat deze film ook hier aan. In Suriname waren de eerste zes weken al dertienduizend bioscoopgangers.



Ciao Givani

1 comment:

Anonymous said...

go to this web-site replica bags online you can try these out dolabuy replica this dolabuy ysl