Tuesday 19 July 2011

Ode aan Versace's "Blue jeans" !!!

(My signature fragrance during the 90's)


Amsterdam 19 juli 2011,


Dit was mijn geur in de jaren 90. Vraag het maar aan mijn moeder. Ik heb er zeker 30-tal van versleten.


Iedereen heeft er eentje die je bijblijft als de belangrijkste. Ik had er twee: "Colors" van Benetton en "Blue Jeans", waarvan ik overduidelijk "Blue Jeans" het meest van kocht.


Nou...nou, wat gaf ik veel geld uit aan "Blue Jeans" . Ik heb Versace echt rijk gemaakt. Tegenwoordig wordt deze geur verkocht onder de label Versus van de Versace Familie.


Hij wordt niet meer verkocht in de bekende parfurmeriezaken. Het is een "vieux odeur". Ik heb hem met veel moeite vorige week voor EUR 17,00 nog weten te bemachtigen.


En het was echt ouderwets genieten !!!! Deze tast mijn reuk op een plezante manier. Ik ben bang dat ik weer verliefd ga worden op dit parfum.


Ciao Givani

No comments: