Tuesday 23 August 2011

De Hardloop Gadget !!!! Garmin Forerunner 410

(Gio en zijn Garmin)

Amsterdam 23 augustus 2011,


Dit is een van mijn beste aankopen van de afgelopen drie jaar. Als je traint, dan wil je natuurlijk alles weten.


Ik heb hem al sinds 2008 en ik moet eerlijk zeggen, dit was mijn investering wel waard.


Met deze sporthorloge van Garmin (de Forerunner 410) heb je alle info binnen handbereik . Het leuke is ook de Touch-Ring aan de zijkanten.


Er zijn zat schema's in te voeren o.a.:


- intervaltrainingen
- sprint
- hartslag
- km/uur
- tussentijden
- calorieverbruik




Door de werking met satellieten via de ingebouwde GPS, weet je of de afgelegde afstand klopt.


Als ik thuiskom maakt hij middels een USB-stick contact met mijn computer. En tadaa, ..op Google Maps kan ik dan precies zien waar ik gelopen heb en alsmede alle looptrainingen analyseren middels grafieken.


Hij is wel prijzig rond de EUR 300,00 met hartslagmeter. EUR 250,00 zonder hartslagmeter. Maar wat je er voor terugkrijgt, je beste aankoop op sportgebied.


zie hier: GPSshop.nl


Ciao Givani

No comments: