Tuesday 2 August 2011

InterieurTip : Tuinschilderij !!!


(een tuinschilderij op mijn balkon)


Amsterdam 2 augustus 2011,


Het begint lekker warmer te worden.
En het zal vast zijn, dat je je meer op balkon of in de tuin begeeft.


Mijn balkon zag er eerst "Oostblok" uit. Grijs en Zakelijk. Gatver !! En toen dacht ik, ik laat gewoon een tuinschilderij maken. Bij de Hema kan je deze digitaal laten maken.


Ik heb hem al sinds 2009. En mijn balkon ziet er fraaier uit. Ik moet eerlijk zijn na twee jaar zie je wel enkele streepjes (weersinvloeden), maar desondanks is het een genot om op balkon te zitten.


Het is alleen geen goedkope grap. Je bent er wel op zijn minst EUR 35,00 voor kwijt. Maar wat je er voor terugkrijgt is grandioos.


Klik hier voor meer info: HEMA Tuinposter


Groeten Givani

No comments: