Tuesday 11 October 2011

De Drie Soorten van Ons !!!



Amsterdam 11 oktober 2011,


"Proficiat aan mij vader, vandaag is hij 59 jaar geworden, van harte Pa!!!"


Ik ben nu een dertiger en ik zal eerlijk zijn.
Als ik kijk naar alles wat ik heb meegemaakt.
En alles wat "chicas, meisjes en de ladies" in de dating-scene zien.


Dan zijn er grofweg drie van ons soort mannen te onderscheiden. Ik benoem ze als volg:


Jim Carrey, Will Smith en James Bond. Met andere woorden The Nice Guy, The Player en The Don Juan !!!


Jim Carrey , The Nice Guy:

Jim beleeft een relatie, alsof hij alles aanvoelt van het meisje. De Chick die hij aanschouwt, voelt hij intensief. Zijn manier van uitgaan zijn de bekende dinner-dates en bioscoopbezoekjes. Hij is enigzins saai en voorspelbaar, zonder het te beseffen. Zijn focus is zijn geliefde voor altijd te behagen. Haar zo min mogelijk tegenspreken. Meegaand en niet tegengaand in de gesprekken en de strijd. Hij voelt haar emoties.



Will Smith, the Player :


Will voelt zich stom zijn chick aan te moeten voelen. Hij probeert juist gevoelens te creƫren, continu. Hij is een top-verleider. Zijn doel is om het meisje te beheersen. Tsja... Will kan proberen te verleiden zoals hij het wilt, maar je kan natuurlijk niet voor altijd doorgaan. De Dame wil uiteindelijk een vaste relatie. Zijn wegen leiden enkel tot "playing games", maar nooit tot (vaste) liefde.



James Bond, the Don Juan:

Dit is de man. De echte man. Voor James Bond zijn vrouwen niet een doel op zich, zoals voor The Player en The Nice Guy. Oh nee,nee... hij heeft een wereld te veroveren en vrouwen vinden dat prachtig. Hij is een mysterie en maakt zichzelf tot een roll-model. James Bond is een sensuele break in het leven van de vrouw. Hij geeft onbewust aangename gevoelens af aan de chick. Ze voelt zich naturel goed bij hem



Iedere man gaat in zijn leven door deze drie fases of is meer van het andere soort dan het andere...elke man.


Ciao Givani

No comments: