Monday 17 October 2011

Halve Marathon Amsterdam : 1 uur 38 min. 9 sec.



Amsterdam 17 oktober 2011,


Wat een "superdag" gisteren !!!


Heb een nieuw persoonlijk record op de 21.1 km gelopen: 1 uur 38 minuten 9 seconden (vorige was: 1 uur 40 min 11 sec.)


Het aanwezige publiek heeft hoe je het ook wendt of keert zeer veel positieve invloed op je prestaties. En het was ook nog eens lekker hardloopweer, niet te koud en niet te warm. Kortom ideale omstandigheden !!!


Mijn doel was de eerste "13 km in een uur" te lopen en dan de laatste "8 km in 40 minuten". Dit plan pakte zeer goed uit. Ik won door kleine versnellingen zelfs nog twee minuten op mijn schema.


Hierdoor brak ik mijn eigen record die ik al twee jaar lang niet had kunnen verbeteren.


Wat verrassend leuk was : onderweg bij Mauritskade, langs de kant, zag mijn moeder me aankomen en begon actiefoto's te maken. Echt super !!!


Deze "run" in mijn eigen Amsterdam is een blijvertje en volgend jaar gaat deze zeker weer in mijn agenda !!!!


Groet Givani

No comments: