Tuesday 13 March 2012

Den Haag, Halve Marathon, 11 maart 2012



Amsterdam 13 maart 2012,

Wat een lekker weertje van het weekend !!!
Eergisteren, zondag, deed ik mee aan de Halve Marathon van Den Haag.


En ik moet eerlijk zijn Den Haag heeft zijn charmes, wat een mooie stad !!! Vond het leuk vertoefen daar.


Ik heb echt genoten van het parcours. Mijn tijd was 1 uur 38 minuten en 37 seconden. Dat is 28 seconden boven mijn persoonlijk record.


Het zag er even niet naar uit dat ik een goede tijd zou neerzetten. Want, evenals bij vorige evenementen, kreeg ik kramp onderweg.


Bij 19 km punt, ging ik door de kramp gestrekt op de grond. Een militair, die de organisatie hielp, kwam mijn benen strekken, ik verloor hier anderhalf minuut. Maar ik kon mijn weg goed vervolgen.


Al met Al, een superdag en volgend jaar ben ik bij deze "Lente-Klassieker" weer bij.

Ciao Givani

(Skyline Den Haag, vanaf Malieveld)

No comments: