Sunday 19 August 2012

Het Terras van Amsterdam - Café De Jaren !!!

(Café de Jaren, terras uitzicht over de Amstel)

Amsterdam 19 augustus 2012,


Alle thuisblijvers in Nederland hebben het wel getroffen dit weekend.
Wat een Superweer !!!!! Het was echt te gek, twee dagen boven de 30 graden.


Afgelopen vrijdag was ik in de avond te vinden in Amsterdam.
En bij toeval was ik met een goede vriendin van mij beland bij café De Jaren.


Deze tent heeft mijn special aandacht, omdat het terras aan de achterkant echt SUPER is.Superlatieven schieten te kort bij mij.  Aan het water uitkijkend over de Amstel, waan je jezelf in Venetië.


Dit café schijnt een van de grootste café-restaurants te zijn van Amsterdam. Ze zijn dagelijks open vanaf 09:30 uur tot 01:00 's nachts. En veelzijdig: ontbijt, lunch, dineren, wifi en  vergaderen. Allemaal mogelijk !!


Dit is een Must Do in Amsterdam en een goed alternatief voor de bekende terrassen op Leidse- en Rembrandtplein.


adres: Nieuwe Doelenstraat 20 , 1012 CP Amsterdam.
Website: Café de Jaren

(Uitzicht over de kruising Kloveniersburgwal en de Amstel)

No comments: