Monday 27 August 2012

WokRestaurant "Vandaag" komt naar Amsterdam!!!!

(Restaurant "Vandaag")

Amsterdam 27 augustus 2012,


En hij komt eraan!! Amsterdam krijgt een nieuw top-WOKrestaurant bij!! Het restaurant heet "Vandaag".


Van het weekend was ik samen met mijn neef te vinden in de Utrechtse vestiging (Langs de A2 bij Maarssen). "Vandaag" verschilt niet veel van de andere WOK-restaurants. Alleen is "Vandaag"  zeer overweldigend.


Wat mij beviel in Utrecht  was het zeer uitgebreid concept. Het is niet alleen WOKKEN, maar ook SUSHI, Italiaans (Antipasti), Veel Desserts en 7 Buitenlandse Keukengerechten !! Noem maar op. Zoals ik al zei overweldigend.


En de huisstijl is gewoon prachtig.  Door sommige stoelen en zithoeken, waan je jezelf in een soort Wall-Street zakenlunch-achtig restaurant.


Het grootste voordeel van Wokrestaurants is dat je veel gerechten kan zien hoe ze bereid worden. Je ziet en weet wat je eet. En dat is wel een lekker gevoel .


De prijzen vallen mee. Als je eten laat staan, betaal je EUR 1,00 per gerecht aan het restaurant. Ze hebben ook een zeer prachtige overzichtelijke website in hun huiskleur (bruin/oranje).


Vanaf half september wordt een nieuwe "Vandaag" geopend in Amsterdam. Te vinden aan de overkant van Rai. Reken maar erop dat ik hier te vinden zal zijn.


Website "Vandaag" : "Vandaag"

Andere blogs van mij over wokken:
 Wok to walk - 20 juli 2010  
Asian Plaza, Bos en Lommer , 18 mei 2010                                                                                        


restaurant "Vandaag ",  adres: Proostwetering 80 L, 3543 AJ Utrecht

(Restaurant Vandaag, Proostwetering 80L, Utrecht-Maarssen)

No comments: