Saturday 28 September 2013

Georgine Dasburg-Van Engel 80 jaar- Proficiat !!!

(Oma Georgine , kerkdienst met kleinkinderen)

Rotterdam  28 september 2013,


Ik heb een leuk weekend achter de rug , achtereenvolgens was ik eerst in Rotterdam (oma Georgine-feest) en zondag in Utrecht (hardloopwedstrijd).


De Oma (Georgine Dasburg-Van Engel) van mijn Zus (Nancy Dasburg) bereikte de gezegende leeftijd van 80 jaar. Een leeftijd om tijd bij te staan, met haar vele kinderen en kleinkinderen.


In de kerkzaal van de adventisten-gemeente in R'Dam-Noord werd dit gebeuren gepast gevierd. Alle kinderen hadden prachtige traditionele Creoolse Klederdrachten aan.


Speciaal in Suriname "roze kotomisi en angisa" gemaakt. Ik had zelf ook een blauw-witte Pangie (schots geruit doek) aan. Ik heb genoten jongens, meisjes, dames en heren !!!


Hoogtepunten waren de taart, de fotodia met oude foto's, de optreden die we snel in 10 minuten hadden geleerd, de Surinaamse catering en de kerkdienst.


Ook leuk om alle bekenden weer te zien !!!!


Hier enkele foto's :

(Oma Georgine & de kleinkinderen)

(Janey & Nancy)

(mijn zus Nancy en ik)

(Tirsa, Sandra en Elisabeth)

(Gio & blauw wit Pangie)

(familie Dasburg-Van Engel)

(Miriam, Gio & Marsha)