Monday 14 October 2013

Halve Marathon Eindhoven 1 uur 39 minuten 14 seconden !!!!



Eindhoven 13 oktober 2013,


Zondag was Eindhoven aan de beurt !!


Vrijdagochtend was ik nog langs mijn huisarts geweest, omdat ik 8 dagen lang last had van sterke hartkloppingen. De dokter zei, na diverse onderzoeken, dat er niks aan de hand was en dat ik mee kon doen aan de Halve Marathon van Eindhoven.



Ondanks het gure, koude, natte, grijze weer, heb ik zeer zeker genoten van Eindhoven. Ik zal eerlijk zijn, ik heb het gevoel dat ze in Eindhoven heel gemoedelijk met elkaar omgaan. De mensen die plat-Brabants spreken kan ik moeilijk verstaan, maar de sfeer is zoveel anders als in de Randstad. Veel en veel relaxter !!!



De Halve Marathon is en blijft een fascinerende afstand. Mijn aktieplan is om:
De eerste 13 km binnen "een uur" proberen af te leggen en vervolgens de laatste 8 km uitlopen op 5 minuten per km. Zo kom je op een eindtijd rond de 1 uur 40 minuten.


Eindhoven liep ik in 1 uur 39 minuten en 14 seconden. En ben daar echt blij mee. Temeer omdat ik op 1 kilometer voor de finish, kramp kreeg en even moest stoppen


Uiteindelijk kan ik iedereen, die op zoek is naar een snel parkoers, dit evenement zeer goed aanbevelen. De route is zeer plat en effen. Ideaal om een persoonlijk record te lopen.


Ciao Givani

Startnummer 12930
NaamGiovanni Monsanto
Woonplaats / VerenigingAmsterdam Zuidoost
AfstandHalve marathon
CategorieM35
Totaal plaats1251 / 7418
Categorie plaats185 / 731
Snelheid12,756 km/uur
Bruto tijd1:39:53
Netto tijd1:39:14
Netto tussentijden
5 kilometer21:22
10 kilometer44:06
15 kilometer1:07:47
Persoonlijk certificaat Persoonlijke video FotoPersoonlijke foto ShareDeel je prestatie
Je relatieve finishpositie in het totale deelnemersveld van de Halve marathon:




No comments: