Monday 13 January 2014

Zara - Kledingwinkels !!!





Amsterdam 13 januari 2014,


"De Uitverkoop" is traditioneel na kerst, in januari op volle gang gekomen.
In de bekende winkelstraten struikel je letterlijk over de woorden Sales, Uitverkoop en Rebajas !!!


(Zara App voor Smartphones)
Het is nu crisis, m.a.w. voor veel consumenten verminderde keuze bij gelduitgaven. Deze uitverkoopperiode kan je dan ook je slag te slaan.


Ik wil een het kledingconcern Zara in het zonnetje zetten en aanbevelen. Als je houdt van de kledingstijl en prijsstelling van H&M, Berschka, Primark, 1982 en WE. Dan zou je ZARA ook toevoegen aan je shoppinglijst.


Kwalitatief, mooi en exclusief en toch voordelig geprijsd . Daar ga ik persoonlijk voor. Zara is de wat dure versie van H&M , maar wel betaalbaar.


Wil je je slag slaan in deze crisis met prachtige kledingformats. Bezoek dan een Zara in de grote steden. In de Kalverstraat staat hun flagshipstore. In het voormalige pand, waar Marks&Spencer zat.


(Zara Store in Chicago USA)
Persoonlijk ben ik zeer positief over Zara. Ik heb zelf een winterjassenfetish. Elke jaar koop ik wel weer een winterjas, mits ik geld over heb. Eind 2013 heb ik weer een mooie aangeschaft bij Zara.


Ze hadden mijn maat niet meer, zo heb ik hem online kunnen kopen en afgehaald bij Zara Amstelveen. Ik was zeer tevreden over de service en kan jullie een bezoekje zeer aanraden.


Voor meer info : zara.nl

Groeten Giovanni