Sunday 13 November 2016

Zuid-Frankrijk 2016, dag 5

Nice-Cannes, 13 november 2016,

(voor de start in de vroege ochtend voor het voetbalstadion van Nice)

(we gingen van start om 8:00 u, mijn schema was als volg: 4 uur 's ochtends opgestaan, kleding ingepakt, 5 uur ontbeten, daarna met de bus naar stadion van Nice )

(bij het stadion was er een mega controle, iedereen werd gefouilleerd, vanwege de aanslagen 4 maanden geleden)

(gefinisht in 3:26:43,  een nieuw PR,  vorig record was 3:35:14 van Lissabon)

(de aandenk-medaille vind ik mooi, die palmboom staat voor Cote d'Azur)

(ik heb hem goed in controle gelopen, niet geforceerd, snelheid 12 km per uur constant, kwam man met de hamer niet tegen, vetverbranding was optimaal, hartslag gemiddeld 154, das mooi laag, alleen laatste kilometer voelde ik kramp opkomen, maar voor ik het wist, was ik al gefinisht)

(na afloop in Cannes, gingen sommige mensen de zee in om te zwemmen en of te baden, bij strandtentjes kon je op het strand gewoon douchen)

(me moeder heeft me geholpen met de oranje biezen voor deze outfit, daarvoor hartelijk dank, wit is het beste voor marathons in warme streken)

(later op de dag, terug naar Amsterdam, in een klein toestel van KLM, het leek wel een privéjet, we zaten in het vliegtuig twee aan twee, met daartussen de gang)

(Adieu Nice, vanuit het vliegtuig)

No comments: