Tuesday 16 June 2009

Broodje Shoarma - een lekker alternatiefje !!!

Dit is Zo Lekkuh !!!


Amsterdam 16 juni 2009,


Even erop attenderen dat als je leuke Carpe Diem-tips nodig hebt, je altijd leuke ideeën kan op doen op mijn weblog. Scroll maar even naar 2008 , er staan gegarandeerd leuke tips voor jou erbij.

Gisteren at ik een broodje Shoarma. Ik had hem lang niet meer gegeten. Dit is Zo Lekkkuh !!!

Ik plaats dit hapje op mijn Carpe Diem blog, omdat het een appetijtelijk gerecht is, waarmee je ook intensief kan genieten van het leven.

Bij mij in Reigersbos bij de Grillroom koop je een SuperShoarma voor EUR 5,00. Wel duur als je het vergelijkt met de supermarkten of de Islamitische slagers, maar dan heb je hem ook kant en klaar.

Shoarma wordt meestal geserveerd met rund-, varkens- of lamsvlees, maar ik kan jullie zeggen dat het met kalkoenvlees het lekkerst is. Met kippenvlees vind ik hem persoonlijk niet echt smakelijk.


De sterke punten van Shoarma zijn:

* De kruiden die op het vlees gaan, helaas weet ik niet welke, alleen dat het lekker is, haha...
* De combinatie van sambal, knoflook en het gekruide vlees, LEKKERRRRR!!!
*
Het gerecht is gemakkelijk om met je handen te eten, dus geen mes en vorkgedoe.
* het pitabroodje, welke zeer makelijk en lekker proeft, dus geen normale brood.

Voor meer info over deze lekkernij klik op dit woord : shoarma.



Ciao Don Givani

No comments: