Monday 8 June 2009

Barbeque Fest - "Get Caught in the Moment"

Gio at BBQ fest , Michel's Place 6 juni 2009


Amsterdam, 8 juni 2009

Spencer vertelde me dat je op zijn minst vier keer per jaar een BBQ moet meemaken. Wel na zaterdag heb ik de smaak zeker te pakken. Nog een beetje verdiepen in het goed gaar maken van vlees and "I'm All In".

Vroeger toen ik nog jong was hield mijn familie een BBQ elk jaar in het Flevopark in Zeeburg, A'dam. En het was elke keer leuk, maar da's weer een tijd geleden.

Afgelopen zaterdag vierde Michel zijn 32e (!?!?) verjaardag. Het was zoals verwacht, gezelligheid troef. Allemaal met Vrienden, Familie en Collega's van hem. We hadden ook het weer mee.

Carpe Diem houdt voor mij ook het volgende in : "Get Caught in the Moment". Met andere woorden, laat tijdens een BBQ fest alle indrukken op je afkomen. Break da Fatoe's, Blijf Flirten, Luchtige Discussies, Blijf Positief, Help met de BBQ, met eten en drinken uitdelen (synergie-effect).

Kortom het was gezellllllig !!!

Een alternatief voor BBQ als het slecht weer is, is om binnenshuis elektrisch te grillen.

Tip van de Week : Hou een BBQ , de vrolijke mens kom bij jezelf naar boven. Het Leven is oh zo Kort, so "Get Caugth in the Moment".


Groeten Givani

No comments: