Tuesday 2 June 2009

Strawberries, cherries, grapes, .. - "Het Split Second Gevoel"

"it's the right time of the year"


Amsterdam 2 juni 2009,

Ik kan jullie proberen te overtuigen dat dit lekker is. Maar je moet het zelf ervaren. Koop gewoon een bak lekkere vruchten, vooral nu met het mooie weer. Delicieus !!!

Denk aan de Watermeloen, de Mango's, Kiwi's, Kersen, Aardbeien en mijn TOPPER voor dit jaar: Rode Druiven.

Carpe Diem houdt voor mij ook in dat je in een situatie een lekkere genot ervaart. Met deze vruchten verwen je smaakpappillen goed. Zoetigheid is gewoon Verrukkelijk !!!!

"Temeer geeft het eten van deze vruchten mij een abrupte , flashgevoel dat ik me in warme oorden bevind. Dit is een aangenaam Split Second Gevoel, welke voor iedereen persoonlijk is"

Ik kan jullie beamen dat ik niet zoveel fruit eet. Maar als je langs de markt slentert en je ziet vruchten die je in de winter niet aantreft. Dan denk je : " Grijp je kans Gio, before it's too late!" Dit is Carpe Diem, allemaal voor het Split Second Gevoel. Kopen en Genieten!!!

Buy It, Satisfaction Guaranteed !!!!

Givani

No comments: