Monday 1 December 2008

Amerie - R&B like Honeyjelly, oh so tasty !!!!

(afgebeeld Amerie - CD cover "Because I love it - 2007")
This is a tribute to one of my R&B Heroes. She receives some attention on my blog, because She is really making me happy wih her voice and her catchy songs.

maandag 1 december 2008,

Wat een emotionele bekentenis, maar het is niets anders dan de waarheid !!!

I am a huge fan of Amerie Rogers. Amerie heeft al drie CD's gemaakt. En ze heeft me nooit teleurgesteld. Ze is gewoon goed. Mijn favoriete muziekstijl is R&B en zij brengt het precies op een lekkere funky manier naar voren.

Wat ik heel leuk vind is dat ze half Koreaans en Afro-American is. Ze kan ook een goed woordje Koreaans. Ik ben zelf een halfbloed (Creools, Indiaans) en dit spreekt me erg aan in haar.

Ze ziet er natuurlijk heel knap uit. Momenteel is er een Best of Amerie cd uitgekomen in oktober 2008 (zie voor info :http://www.amazon.com/Amerie/e/B000APOUR4 ).

Carpe Diem heeft volgens mij te maken dat je op elk moment een lekker gevoel ervaart. Dankzij haar aangename lieve stem, kan ik deze ervaren.

Kersttip: koop een van de drie cd's van Amerie of haar nieuwe Very Best compilatie. Satisfaction Guaranteed !!!

Als je aan de linkerkant op mijn blog op de muziekplayer klikt(voor de hyvers klik hierop : www.dongivani.blogspot.com) hoor je enkele liedjes van Amerie. Geniet ervan totdat ik een andere liedjes plaats.

Amerie, keep it up with the pace,

Givani

1 comment:

Anonymous said...

Amerie is inderdaad geweldig. Ik ben ook altijd fan geweest. Werd helemaal gek toen ik dr voor het eerst zag en dat nummer "Why don't we fall in love" was precies hoe ik me voelde op dat moment.
Wat een tijden...
Tis alleen jammer dat ik dr niet meer zo boeiend vind. Haar laatste album vond ik echt niks en ik was ook al niet zo een grote fan van haar tweede album 'Touch'.
Ik denk dat het mee te maken heeft dat het productie niveau steeds meer achteruit ging. Lag dus eventueel niet aan haar.
Hoop dat het beter wordt!

We shall see muhfukka!

Peace,

Luciano