Tuesday 17 March 2009

Mijn kleinood voor als ik niet kan slapen -De Philips PET 825 DVD speler.


Givani's DVD speler in slaapkamer



Amsterdam 17 maart 2009,


Ik ben niet echt een boekenfan. Ik heb een hekel aan lezen.
Als ik niet kan slapen, kijk ik liever naar een DVD'tje.

Naast mijn bed heb ik dan ook een kleine portabel DVD speler.
Het gaat bij mij om de 'Philips PET 825' met 8 inch beeldscherm.

Een LCD-TV in mijn kamer vond ik te robuust en te grotesque, niet echt rustgevend. Natuurlijk heb je ook kleine TV's , maar ik vind deze kleine Philips speler handiger.

Carpe Diem houdt voor mij ook in, dat je je eigen leven zo gemakkelijk mogelijk situeerd. Met andere woorden zodanig dat je doet wat je wilt naar je persoonlijke wensen.

Vandaar dus dit kleinood op mijn nachtkastje, voor als ik niet kan slapen.


Groetjes and Keep on dreamin' ,
Givani

No comments: