Monday 30 March 2009

Zandvoortrun 2009 - 12 KM Run - 53:48 min.

(BabyBlue ready for the start - 29 mrt 2009)

Zandvoort aan Zee, zondag 29 maart 2009

Wat is het toch leuk als je een wedstrijd gaat rennen in de Lente. De dagen ervoor was het slecht weer, maar zondag langs de kust was het echt lekker vertoeven. Ik liep zelfs in korte broek.

Samen met mijn hardloopmaatjes Michel en Aaron hebben we de Zandvoortrun van 12 km afgelegd.

Het leuke van deze loop is dat er veel afwisseling was op het parcours. Je begint de eerste 4 km op het autocircuit, daarna via de boulevard het strand op en dan na 8 km door de binnenstad van Zandvoort terug naar het autocircuit.

Ik ging voor een tijd van 56:00 min., maar dankzij de goeie nachtrust van de afgelopen 9 dagen had ik goede benen en kon ik zo aanklampen aan de snelle Aaron.

Ik was echt verbaasd over mijn eindtijd: 53:48 min bij een snelheid van 13.38 km per uur. Zo hard heb ik op de lange afstand nog nooit gelopen.

In ieder geval was ik kapot, de dag erna (vandaag dus, maandag) heb ik zeker 9 uurtjes uitgeslapen.


Michel, Aaron thanks voor deze Zandvoort belevenis !!!


Groeten
Don Givani

No comments: