Tuesday 7 April 2009

Ongeluk Ontvangen op een Devils Day !!!


Amsterdam 7 April 2009, 23:40 u.


Vrijdag 3 April,

Juist deze dag was weer eens zo'n vage "Ongeluksdag".
Ik snap het niet, maar alles zat mij tegen. Ik noem deze dag in mijn blog , omdat door al deze stomme gebeurtenissen, je sterk bewust wordt voor Carpe Diem.

Vrijdag de Derde, samengevat:

* Mijn Wasmachine na zes jaar stuk (EUR 350,00 voor nieuwe)
* Mijn vaste kam voor mijn haar kwijt, dus een andere kam gebruikt, Bad Hair Day, waardoor ik prikkelbaar was de hele dag
* Mijn Gloeilamp in mijn tussenhal begeeft het net op het moment dat je licht nodig hebt en geen reservelamp hebt.
* Ook nog in de trein gepakt, omdat mijn voordeelurenkaart verlopen is ( EUR 55,00 + boete EUR 38,30)


Door deze dingen , wordt je toch bewust waarom het belangrijk is geldreserves te hebben.

Achteraf gezien bleek mijn wasmachine niet stuk, terwijl ik al eentje op zaterdag contant had gekocht bij Media Markt . Nadat ik mijn nieuwe had aangeschaft bleek bij thuiskomst dat mijn oude het weer deed. Achteraf kreeg ik mijn geld terug van Media Markt . De nieuwe was nog niet geleverd.


Het leek wel alsof De Duivel zin had om mij te pakken op deze dag.

Mijn positieve tips voor zo'n dag:

* Praat er met vrienden, je partner of familie over wat er gebeurt is
* Zorg dat je financiƫle reserves op orde zijn.
* Wees bewust dat na regen, zonneschijn komt.
* Zorg dat je alle Ongeluk Ontvangt en jezelf altijd ruimte geeft om je leven te verbeteren. (voor mij in dit geval altijd een reservelamp aanhouden en genoeg doekoe aanhouden voor als iets stuk gaat)

Groeten
Don Givani

No comments: