Monday 2 March 2009

Media Markt - Volwassen Speelgoed Voor Mij




Amsterdam 2 maart 2009,

Voor mij is Carpe Diem ook Shoppen. Eerder had ik het over volgende Shopverwennerij:

(klik op de woorden)

Kalvertoren

Albert Cuyp Markt

Amsterdamse Poort


Ik wou het even hebben over een toffe winkel. Bij station Bijlmer ArenA hebben ze een heel grote Media Markt.En hier hebben ze alles op elektronica gebied. Ik ben zelf zo'n jongen die geniet van de nieuwste technische snufjes.

Dit is typisch zo'n warenhuis waar je gewoon naar binnen huppelt en goodies uitprobeert, ook al koop je er niks. Ik kan in de Media Markt makkelijk een anderhalf uur slenteren.

Dit komt natuurlijk omdat ze daar van alles hebben en ik ben ook nog zo'n persoontje dat geïnteresseerd in de technische aspecten van een produkt.


"Okay G. , waarom verdient de Media Markt aandacht in jouw Carpe Diem Blog?"

Pluspunten:

* Net zoals een speelgoedwinkel voor kinderen vind ik de Media Markt een soort Intertoys voor volwassenen

* Ze hebben een zeer ruime assortiment binnen de verscheidene produktgroepen

* Ze hebben van alles; van wasmachines tot DVD Games.

* Ze hebben veel leuke acties, met name goedkope DVD's en CD's

* Er zijn goede verkoopmedewerkers met verstand van zaken

* Ze hebben een leuke gratis maandelijkse magazine met gadgetnieuws


Minpunten:

* Prijzen kunnen soms hoog zijn, andere internetzaken kunnen goedkoper zijn

* Sommige medewerkers zijn minder op de hoogte van kennis van zaken, kan gebeuren

* Je moet je tas wegbergen in een kluis


Mijn Carpe Diem Tip: Go Enter The MediaZone !!!


See Ya

Givani

No comments: