Monday 20 April 2009

Ralph Lauren Polo - C'est un jeu avec les couleurs !!!

(couleurs vivante)


Amsterdam Zuidoost, 20 april 2009

Beste Allemaal, dit is een van mijn favoriete merken. Kijk maar op mijn Hyves.

Weet je wat het is? Het mooi gekleurde Polo-logo. Dat is voor mij "the wow"! Voor mij geen Lacoste of Tommy Hilfiger, maar Ralph Lauren, zekers !

De winkels van RL zien er magnifiek uit. In Hong Kong was ik ook in een flagship-store. Het straalt gewoon stijl uit. Qua uiterlijk van binnen hetzelfde als de winkel in de PC Hooftstraat in A'dam.

Hilfiger en Lacoste hebben geen Slim Fit Polo, waardoor ze "saai" kleden. Maar de Polo's van RL zijn getailleerd en staan echt als je een atletische figuur hebt.

Ik klopt het af, dat ik ooit te dik wordt, maar ik ben trots op mijn 1.80m. en 76 kilo (dit is niet arrogant bedoeld). Ik vind de getailleerde polo's van RL hierbij HET MOOIST staan.

En wat een prachtige kleuren, echt zomerse tinten zoals Lime, Mango, BabyBlue, Caramel Pink etc..

Ook dit is Carpe Diem, laat de zomer maar komen !!!

Ciao di Don Givani



No comments: