Monday 27 April 2009

The Leggings Show - Come On Girls !!!

(Beyoncé performing in catchy leggings)


Amsterdam, 27 april 2009,

Dit is een oproep aan alle vrouwen !

Met al dat mooi weer merk ik steeds meer vrouwen op met (wikkel)rokken of leggings. En ik juicht het toe. Ik hou van gestileerde benen. Het gaat om de vorm.

Als er weer een vrouw met strakke zwarte legging langskomt, tsja dat is Carpe Diem voor mijn ogen !!! I can't help looking, ik ben eerlijk.

Da's voor mij een regelrechte aanslag op mijn hormonen. De vrouwelijke curves komen beter tot hun recht als men leggings of nylonpanties (bij een rok) draagt.

Nee alsjeblief geen spijkerbroeken, joggingbroek of pantalons, omdat je bij al deze broeken de vrouwelijke silhouette niet tot uiting ziet komen, tenzij het een strakke spijkerbroek is.

Zoals ik al zei dit is een oproep aan alle vrouwen : Leggings, Just Do It !!!
Het staat gewoon erg catchy en het laat je mooie vrouwelijke contouren zien.

Zie de foto van Beyoncé hierboven. Nice, isn't it?

Ciao Givani

No comments: