Wednesday 6 May 2009

Cabo Fesa - Bella Vista Club - zaterdag 2 mei 2009



Amsterdam 6 mei 2009,

Afgelopen zaterdag was er weer een Cabo Fesa in Rotterdam.
Na het laatste feest van vorig jaar waren mijn vrienden en ik supergemotiveerd om bij deze editie aanwezig te zijn.

Het was een Pink Purple editie. Alleen jammer dat niet iedereen zo gekleed erbij liep.

Ondanks dat ik dit feest minder intensief beleefde als vorig jaar, vond ik het toch een ware Carpe Diem - ervaring.

Waarom was deze fesa toch weer tranga?

- leuke dames in strakke kleding, iedereen doet zijn best om er op zijn mooist eruit te zien
- lekkere Zouk-muziek en een andere zaal Latin House
- de zeer gemoedelijke sfeer, er heerst geen kapsones of een"ik ben beter dan jou" mentaliteit
- hele mooie lichtgetinte Kaapverdische vrouwen, eye candy
- door de strenge ID controle was de leeftijdsgrens 25 jaar en ouder, dus geen kiddies.

"Kortom lekker genieten was het !!!!!"

Heel jammer dat het volgend feest pas in Oktober is. Echt ongelovelijk.

Cheers Givani

No comments: