Monday 18 May 2009

Dagje Masterdam - My Birthday !!!!! - 17 Mei 2009


(17-mei 2009 -The Rose Squad, Gio, Mama, Somaira)


Masterdam, 18 mei 2009,

Gisteren ben ik 35 jaar geworden.
Daar ik mijn moeder en zusje Somaira niet zo vaak zie, besloot ik met hen samen een geweldige dag van te maken. Helaas kon mijn andere zus Nancy er niet bij zijn.

Het item voor deze 17 Mei was Masterdam (A'dam). Vanaf 13:00 tot 22:00 hebben wij de stad geterroriseerd op een positieve manier.

Mijn moeder kwam met het idee dat we met zijn allen een roze hemd en bruine pantalon/rok zouden dragen.


De volgende "Treats" maakten mijn dag:

Fotosessie in Magna Plaza

Magna Plaza vind ik een van het mooiste warenhuis van Masterdam. Door de combinatie van oude architectuur binnenin en lichtval kan je mooie foto's maken. En dat hebben we ook gedaan. Jasjes uit en foto's schieten.

Rondvaart langs de grachten

Het blijft leuk. Wel veel luidruchtige Engelsen in onze boot. Het leuke is het feit dat je vaart en tegelijkertijd zie je alle mensen langs de grachten hun eigen dingen doen. Ook nog een cultuurles over de ditjes en datjes van Masterdam. Een Must-Do voor iedereen.

Bezoek aan Metz & Co

Helaas gingen ze net dicht, maar we konden nog net foto's schieten met een prachtige uitzicht over Masterdam. Metz & Co is een sjieke warenhuis. Een kleine versie van de Bijenkorf. Een leuke belevenis is het restaurant bovenin.

WOK Culinair

Een van mijn favoriete WOK tentjes. Aan de Ceintuurbaan/Ferd.Bolstraat bij tramhalte 3 en 12. Niet eens zo duur, maar toch fraai en hygiƫnisch. We bleven daar echt wel 4 uurtjes hangen. Tegen een bedrag van EUR 20,00 kon je eten wat je maar wou. Heel vriendelijke personeel daar.

Cafe de Kroon

Cafe de Kroon aan het Rembrandtplein blijft de ideale plek om te Loungen. Met een sierlijke uitzicht over de tramhaltes, da place to be om naar mensen te kijken.


'T was echt een prachtige dag, Carpe Diem in het Kwadraat !!!!!!


Ciao Don Givani

No comments: