Tuesday 21 July 2009

A Way To Happiness All Day - Be Sensual !!!



Amsterdam 21 juli 2009,

Dit is zo leuk !!! Let op het volgende kan best "soft" overkomen, maar in mijn leven draait het om Carpe Diem. Mijn vraag aan jullie:


"Zijn jullie werkelijk bewust van jullie eigen sensualiteit?"


Ik las laatst een boek over de Kamasutra. Dit is een boek dat gaat over de sensuele begeerte. Echt een aanrader. Maar goed sensualiteit is iets anders als sexualiteit.

Sensualiteit gaat over het bewust gebruiken en ervaren van je zintuigen.
We hebben allemaal 5 zintuigen, sommige beweren weleens 6 zintuigen.

Deze zijn: je lichaam, ogen, tong, neus en oren.

Nou mijn tip voor jullie allemaal is om eens bewust deze zintuigen te gebruiken. Als je met je geliefde bent in intieme situaties. Je dringt zo vanzelf in de wereld van Kamasutra, zonder het boek te lezen.


Ik geef toe, mijn Carpe Diem Tip van deze week is wat zweverig.

Hey maar, doe eens zeker de volgende test, deze is echt LEUK , klik op volgende link:

Hoe sensueel ben ik ?

Het geeft een indruk van wat ik bedoel. De test is beslist een aanrader.



Ciao & Be Sensual !!!

Don Givani

No comments: