Tuesday 28 July 2009

Liefdadigheid & Charity Funding – Filantropie als Stijl



Amsterdam 28 juli 2009,


Hallo Beste Allemaal,


Afgelopen Weekend ben ik op mijn werk begonnen met een geldinzamelactie (Charity Funding).

In September zal ik meedoen aan de Dam tot Damloop meedoen. Een hardlooptocht van Amsterdam naar Zaandam (16,1 km). Evenals vorig jaar zal ik lopen voor Stichting Eigen Gezicht.

Geld inzamelen als een Filantroop heb ik vorig jaar al gedaan . Het geeft voldoening !!!

Dit jaar zal ik proberen met acties zoveel mogelijk geld bij een te zamelen. Dit is echt leuk. Aan de linker bovenkant van mijn weblog kan je precies zien hoeveel geld ik al ingezameld heb.

Zoals ik al ze : dit is leuk !!! Leuk om het feit dat je iets doet voor een andere en je er helemaal niks terug voor verwacht.

Alle "efforts" en aandacht zijn zeer welkom voor Stichting Eigengezicht. Zij helpen mensen met een gelaatsafwijking sterker te staan in de maatschappij. Zie ook : http://www.eigengezicht.nl/


Mijn Carpe Diem tip voor deze week : Probeer eens als een Filantroop geld in te zamelen. Het geeft een goede innerlijke gevoel om als barmhartige, mensen te helpen die het nodig hebben.


“Charity tout le monde ”
Givani

No comments: