Monday 3 August 2009

Canal Parade - Gay Pride Amsterdam 1 augustus 2009

(Foto Prinsengracht, 1 aug 2009)

Amsterdam, 3 augustus 2009


Dit is en blijft een van de leukste evenementen. Samen met de charmante bruinogige "Miss H. " hebben wij de Gay Parade bezocht. En we waren niet de enige. Er waren 560.000 mensen in Damsko.

Vorig jaar had ik hem ook bezocht klik hier voor verslag: Gay Pride 2008 .

Het blijft gewoon leuk om dit mee te maken, ook goed dat een liberale stad als Amsterdam het feest ook goed promoot. Ik blijf het zeggen: "Laat iedereen in zijn of haar waarde ."

Enige minpunt was dat ik samen met Miss H. werd getrakteerd op een champagne douche. Een meisje vond het leuk met een fles Cider al rennend naar haar vriendin te gooien. Pardoes kreeg ik een volle laag, alsmede Miss H.

In de avond was ik samen met vrienden naar Brasil Bar geweest bij Leidseplein. Most Definitely A Tranga Fesa. We werden vergezeld met twee Amerikaanse meisjes. Ik weet het niet, maar ik heb het gevoel dat Amerikanen echt "Down To Earth " zijn en "Easy To Speak With"

Ik kan het jullie zeggen , 't was Echt een LEUKE Zaterdag, thanks A Million Times !!!

Carpe Diem tip : Visit the Canal Parade Next Year !!!

Peace, Givani

No comments: