Monday 10 August 2009

Flirttip - Can you speak Double Entendre !!!

( a girl whispering naughty things)


Amsterdam, 10 augustus 2009


"Double Entendre", Dit is Oh zo leuk en sensueel, mits je weet hoe je iets zegt.


Is dit Carpe Diem Gio , ja omdat flirten voor mij overduidelijk te maken heeft met een gelukkig voel.


"Double Entendre" - houdt in praten met een "dubbele insteek". Je zegt iets letterlijk, maar erachter zit er een tweede sensuele/sexuele betekenis. Het is indirect en geeft toch veel bloot. Je wilt natuurlijk nooit te direct overkomen.


voorbeelden:

"Heb je nog zin in een kopje koffie?" - uitnodiging om
thuis nog even bij te praten


"Mag ik jouw telefoonnummer? " - een test of zij je
inderdaad leuk vind, 't gaat niet echt om het nummer.


"Schat , kom we gaan shoppen!" - als je ruzie hebt met je
vriendin en het goed wil maken


"Hallo buurman, zou ik een pakje suiker van je mogen
lenen?"
- Ik wil je nu toch even zien, spreken

Vrienden onder mekaar:
"Zie je haar, met haar zou ik bestwel een beschuitje willen eten."
-
je vindt haar lekker


Vergeet niet: Hoe je het zegt met je stem is leuk en kleuren datgeen je wilt zeggen. Bijvoorbeeld lekker rustig in iemands oren fluisteren (whisper).



Ik heb nog een Engelse "Double Entendre"op internet gevonden, maar vond hem grappig dat ik hem erbij zet:


If your right leg was Thanksgiving and your left leg was
Christmas, could I visit you between the holidays?" -
Indirect duidend
op sex.


Groetjes & Double Your Entendre ,

Givani

No comments: