Tuesday 7 July 2009

James Bond - To Be Gentle is All I Wanted To Be !!!




Amsterdam 7 juli 2009,

Je wilt alles uit het leven halen. Soms kan ik me "down" of niet lekker voelen en wil ik toch het beste van mijn dag maken. Vergeet niet het leven is kort en je weet nooit wat er morgen gebeurt.

Maar ik zal jullie vertellen dat als ik me "down" voel en me toch goed wil voelen. Dat ik me dan het leven van James Bond voorstel.

Ik modelleer me dan aan deze personage. Ik doe het voor het goed gevoel. James Bond is de persoon die:

* altijd relax blijft, niet nerveus is
* altijd van het kwade en het negatieve weet te winnen
* zeer intelligent is
* fysiek in orde is
* op de juiste manier weet te flirten
* perfect is in gesprekken , tussen de regels lezen etc..


Natuurlijk is het maar filmpersonage, waarbij alles alleen maar goed kan gaan. Persoonlijk kan ik weleens nerveus overkomen, maar als ik het beeld van "Bond" voor ogen heb, dan kan ik me enigzins relax gaan voelen.


Dit is mijn tip voor iedereen : modelleer je aan een persoon die je graag mag en stel je voor dat je die persoon even bent. Je krijgt gegarandeerd een lekkere gevoel van binnen , waarmee je de dag wint (en geniet).

Ben je een fan van Beyoncé en ga je naar het feest van het jaar, modelleer je aan de positieve dingen van Beyoncé (kleding, glimlach, haarstijl), maar blijf wel jezelf.

Ga je tennissen en ben je een fan van Roger Federer of Serena Williams, modelleer je dan aan deze personen bij het tennissen (looks, loopbewegingen, servicevolley etc..)


"To be gentle is all I wanted to be !" , Ciao Don Givani

No comments: