Tuesday 27 October 2009

Herstdepressie , Desperately Seeking Solutions !!!

"Ja de herfst hakt erbij mij in "


Amsterdam 27 oktober 2009,


Allereerst gaan de felicititaties naar Somaira, mijn zus.'T wordt zo gezellig in de stad !!!


Carpe Diem loopt als een thema, rode draad door mijn dagelijkse leven. Maar ik zit nu in een wazige, klote herfstdip. Voor mij geen Carpe Diem nu, maar een onverklaarbare depressie. Op naar de Kerst, daar verheug ik me op.


Wat is dan zo minder aan de herfst: Iedereen is ziek, de dagen zijn korter, extra prikkelig voor meningsverschillen, zeer droevig. gebrek aan daglicht, slaapstoornissen, oververmoeid (behoefte aan lang uitslapen), chronisch leeg gevoel.


Viƫnna wat je laatst tegen mij zei klopte als een bus: "Gio, wat zie jij er verrot uit". Hahaha, ik voelde me algeheel bedroefd. Alsof het onweerde in mijn hoofd.


"Nou niet bij de pakken neer zitten" , never, never, Carpe Diem All The Way !!!


Ik hoor graag oplossingen.

Deze tips heb ik gevonden op fora en internet en ik neem ze zeer ter harte aan:

* Zoveel mogelijk buitensporten blijven doen, hardlopen etc...
* Naar een Wellness Center gaan voor Sauna of massage
* Huis opruimen om alles netjes op een rij te zetten
* Vaker uitgaan, leuke dingen doen
* Lichttherapie met LED lichtjes, zo'n Philips Wake Up Light
* Meer tips klik hier


Nu op naar de Kerst,
fun fun fun Givani

No comments: