Tuesday 6 October 2009

Smooth On Top , The New Bald Gio

(Smooth on Top , The New Gio)

Amsterdam 6 oktober 2009,


(Yo Luciano, dit is die beloofde Kale Ede Post !)


Donderdag 24 september 2009 was voor mij de dag voor een nieuwe "beginning". Ik ging naar mijn kapper en zei tegen hem "doe maar kaal".


Als je de dertig gepasseerd bent dan krijg je te maken met dunner wordende haar of grijs haar. Ik ben eerlijk, it ain't fun !!! Ik heb me mentaal goed moeten voorbereiden. Want het is niet niks.


Door de jaren heen heb ik elke soort kapsel gehad welke je maar kan wensen. Blockhat (Will Smith), Dreads, Blond haar, Bobby Brown, Curly Kit, Gemillimeterd haar, Wave en Afro.

Maar vanaf nu is het "Smooth on Top". Net zoals Demy de Zeeuw of Andre Agassi gewoon lekker kaal. Ik gebruik dan ook Gillette Sensor Excel. Elke dag een beetje bijhouden.


Ik heb nog Haargel te koop, welke ik nooit meer zal gaan gebruiken. Geïnteresseerd meld me dan!

Ciao Givani

No comments: