Monday 28 September 2009

Viënna's Verjaardag - Echt Te Tranga !!!


(26 september 2009: fun, fun, alleen Jason miste op deze foto, hij maakte deze foto)


Hoofddorp 26 september 2009,


Heel Gezellig met zijn Zessen, alle ingrediënten waren er. Carpe Diem in het verlengde. Dit is hoe een feest hoort te zijn. Zamira, Cherissa, Viënna, Luciano , Jason en Ik hadden me toch iets leuks van gemaakt.


Er was chemistry, het leek wel een American Highschool feest, maar dan met een kleine gezelschap. Het leuke is dat we met zijn zessen allemaal op dezefde golflengte zitten.


Ter gelegenheid van Viënna's verjaardag stelde Jason zijn Crip (hahaha) ter beschikking. Mocht ik ooit een huis kopen kan wordt het ook zo eentje. Heel mooi ingericht , mijn eigen huis verbleekt 1000 keer bij deze.


De highlights:

* de Wii spelletjes

* Barbeque

* Foto's bekijken van Viënna en Jason vakantie

* De busritten toen we heen gingen en teruggingen naar Schiphol, was echt blij voor je Cherissa.

* De danspasje van Viënna (onze talentvolle jazzballetdanseres), ik probeerde zelf ook, haha.

* Samen op laptop VMA award checken.

* Het huis, chapeau !!!!

* Het muziek, de laatst R&B hits en Popmuziek, de ipod van Luciano en laptop van Viënna

* De algehele chemistry een soort van : "ik zeg kwak, hij zegt kwak, zij zegt kwak, hee we zeggen allemaal kwak" - snappez vous. hahaha...


Nogmaals en andermaal Jason, Viënna, Zamira, Cherissa, Luciano Thanks !!!! Aan de foto's wordt gewerkt !!!

You guys are the greatest, zal dit feest nooit vergeten !!!


Ciao Givani


No comments: